uspora pameti

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Jun 29 16:15:58 CEST 2003

Ahoj,
potreboval bych nejakym zpusobem snizit pametove naroky nekterych
prebytecnych veci. Muj stroj je Intel P100,48MB RAM (nesmejte se :-)),
do doby nez jsem nainstaloval Apache2+MySQL jsem mel dostatecnou
rezervu, nyni uz ale patricne swapuju, coz se mi prilis nelibi.

U apache vidim moznost v omezeni poctu child procesu
(StartServers/MinSpareServers/MaxSpareServers/MaxClients/MaxRequestsPerC
hild), ktery ma kazdy cca 5,6MB. Nemam ale predstavu, na jake minimum
muzu jit (?).

Vetsi problem je ale s mysql serverem, ktery mi sam o sobe zabira temer
50MB! Nepodarilo se mi najit zadny my.cnf, jak je tomu u Win, kde by se
to mozna nejakym zpusobem dalo srazit, z toho plynou tyto 2 dotazy:

- existuje k mysql nejaky konfiguracni soubor (nazev, kde ho najdu) nebo
se vse ridi pouze kompilacnimi parametry?
- zahledl jsem nekde v navodech na netu nejakou volbu překladu mysql,
tusim WITH_LOW_MEMMORY, ktera by mozna pomohla (nevim, bylo to japonsky
:-)) v makefile ale nic takoveho neni a predpokladam, pokud to neni zde,
pak to asi s touto volbou neprelozim.

Lze mysql omezit, treba jinym zpusobem, v jeho pametove rozezranosti?
:-) Za na pady predem diky.

Milan