ako spojit dve internetove pripojenia?

Tyman Vladimir Vladimir.Tyman at i.cz
Fri Jun 27 17:48:55 CEST 2003

matej.kozub at nextra.sk wrote:

> Zdravim Vas,
>
> riesim jeden zaujimavy problem, tykajuci sa noveho ISP v nasom meste.
> Vyberam z cennika:
> 64 kbps garantovana 2 990,- Sk / mesiac
> 128 kbps garantovana 8 990,- Sk / mesiac
>
> My by sme samozrejme chceli 128 kbps ale za 5980,- Sk / mesiac a preto
> uvazujeme ze si u nich objedname 2 krat 64 kbps. Vie mi niekto poradit, ako
> by sa dal ten konekt (2 x PCI wireless karty) vo FreeBSD spojit na 128 kbps?
> Dalej by sme si to chceli zdielat v nasej lokalnej sieti (NAT).
>
> Uvitam kazdy napad...
>
> Mato

Jedine co by se obeslo bez spoluprace ISP jsem nasel na http://www.openbsd.org/faq/pf/pools.html#outgoing
to je podobny pripad co chcete (ale s ruznymi GW na strane ISP i kdyz bez blizsi
znalosti pf je otazka zda by to s jednou GW take nefungovalo).
Ale vyzkouset si to muzete dopredu snadno a pak sem dat vedet zda to funguje.

Je to pro PF takze bud prejdete na OpenBSD anebo FreeBSD 5.x pro nej je pf k mani v portech.
Protoze verzi 5.x ani OpenBSD nepouzivam tak s pf nemam zadne zkusenosti.

--
Vladimir Tyman
ICZ a.s.