Integrovana zvukova karta

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 27 15:05:56 CEST 2003

Jindrich Smitka napsal/wrote:
> Dobry den. Mam integrovanou zvukovku na desce a to SiS 7012 (alespon
> myslim, ze je to ona). Kde najdu moduly do jadra, pokud pro ni jsou a nebo
> se to musi vyrest pomoci ALSA ovladacu. Jsou ALSA ovladace portovany pro
> BSD?

	Uzitecnych rad uz tady padlo vic nez dost - ja bych si, mozna, dovolil
jeden tip/prosbu:

	Necht' otazky po podpore nejakeho konkretniho zarizeni vzdy obsahuji
informace o PCI vendor id a device id (obzvlaste kdyz neni jistota v
typovem oznaceni) - zjisti se pomoci 'pciconf -v -l'. Tim "vzdy" se
samozrejme mysli ty pripady, kdy jde o PCI zarizeni - coz je, nastesti,
vetsina.

	K takto polozene otazce lze vetsinou odpovedet pomerne jasne a jiste -
a to jak k te casti, zda je zarizeni vubec podporovano, tak k te casti
"jakym ovladacem".

	Jak je videt, dost rad se sejde i bez toho, takhle by to ale bylo
snadnejsi a jistejsi ...

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz