ako spojit dve internetove pripojenia?

adam adam.gargulak at i.cz
Thu Jun 26 14:17:58 CEST 2003

Je nekolik moznosti, co mne ted nabadly mozna by to slo lepe a jednoduseji.

prvni jsou ty u kterych musi take spolupracovat ISP (coz ale asi nebude
tento pripad).

Bez spoluprace mne ted  napada jeden jednoduchy zpusob a to vyuzit policy
base routing a rozdelit provoz na dve poloviny (bud podle protokolu, nebo
podle internich IP apod). Jednu cast pustit pres jeen spoj a druhou cast
pres druhy (samozrejme s natem). Asi by bylo vhodne rozdelit interni sit na
povlovinu a jednu polovinu poustet jednou linkou a druhou polovinu druhou
(ale sam zjistite co je nejlepsi)

Policy based routing umi jak ipf tak ipfw.

Samozrejme je jednodussi spojit obe karty do etherchanelu pomoci etherreal
ale jednak to same musi udelat na druhe strane (a nevime co tam maji za
system a jestli by to vubec slo).

			Adam