Problem s usbd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 25 12:52:35 CEST 2003

adam wrote:

> uhci0: <Intel 82371AB/EB (PIIX4) USB controller> irq 9 at device 7.2 on pci0
> uhci0: Could not map ports
> device_probe_and_attach: uhci0 attach returned 6

	No, jeste jedna takova rada - mozna nejuzitecnejsi. Zkuste prelozit
kernel s PCI_ENABLE_IO_MODES

	Nektere chipsety maji trochu nestandardni chovani a ackoliv by chip mel
mit po zapnuti povoleno IO mapovani, nektere to tgak (protoze jsou
pochivne) nemaji. U VIA me to zas az tak neprekvapuje, u toho Intelu ano.

	Pokud je to tenhle problem, pak vyse uvedene pomuze.

	(Ze jsem si nevzpomel rovnou ...)

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz