problem portami

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 25 10:10:16 CEST 2003

matej.kozub at nextra.sk wrote:

>>Neco je v tvem systemu spatne.
>
> Ale co? :)

	No, ja samozrejme vim co tomu je, protoze jsem odbornik  - mas to
rozbity ... ;-)

> mam presne tuto verziu...

> mato# ls -la /usr/bin/perl5*
> -r-xr-xr-x  3 root  wheel  10200 Mar 19 13:08 /usr/bin/perl5
> -r-xr-xr-x  3 root  wheel  10200 Mar 19 13:08 /usr/bin/perl5.00503
>
> Viete mi teda poradit, co konkretne je zle? Mam nejako preinstalovat Perl?
> Ak ano ako? Alebo je zle nieco ine?

	Preinstalovat Perl IMHO nepomuze (jelikoz je soucasti zakladniho
systemu, delalo by se to nejspis jako preinstalace systemu, coz se
relativne pohodlne da udelat jako upgrade na stejnou verzi).

	Co konkretne je spatne nevim. Napriklad muze byt nekde (/etc/make.conf,
/etc/defaults/make.conf) predefinovana hodnota PERL_VERSION na neco
jineho, nedobreho - takze se prislusny perl${PERL_VERSION} pak nenajde.

	Ted uz je to zrale na to spustit onen make tak, aby vypisoval
debugovaci hlasky (man make - ja bych je sem i napsal, ale z hlavy si je
tak uplne nepamatuju, nemam zrovna bootle FreeBSD a nejsem on-line) a
podivat se, co to v inkriminovanem miste (to by se melo hledat snadno -
bude pred tou chybovou hlaskou) opravdu testuje - a pokud se zjisti, ze
neco jineho nez ma, pak se bude muset zkoumat jak se to tam dostalo.

	Mozna nekdo poradi neco lepsiho - takhle bych to delal ja, z nedostatku
lepsiho napadu.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz