trochu off-topic THE BAT ?

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Wed Jun 25 08:02:17 CEST 2003

On 24 Jun 2003 at 22:00, Pentium wrote:

> [...]

Lokalizace mozilly neskoncila!
Byla uspesne dokoncena a prubezne jsou lokalizovane nove a nove verze.
Nesmite se nechat zmast starym textem, co naleznete na http://mozilla.cz

Podivejte se na http://czilla.cz a myslim, ze budete spokojen.

Zaroven se pracuje na lokalizaci Mozilla ThunderBird, coz je samostatny e-
mailovy klient Mozilly (bez web prohlizece apod.), ale to jeste trochu
potrva.

met - martin hassman
CZilla tym

P.S.: Myslel jsem si, ze jsme udelali dost pro to, abychom mytus o
ukonceni lokalizace Mozilly vyvratili (tenkrat ta zprava vysla snad i v
nejakem Chipu). To jsou stale jeste lide, co tomu veri?

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague