notebook Acer TM 220 a textova console

Petr Řehoř Petr.Rehor at i.cz
Mon Jun 23 15:46:40 CEST 2003

> jde o nastaveni pomoci vidcontrol, tusim, ze se zada 139x40
> - podrobne viz man vidcontrol, ale zaroven musi byt v jadru
> zakompilovana volba RASTERSCREENFONTS - asi - viz LINT a
> aktivni VESA modul v pameti. pak lze zobrazovat zrejme
> libovolne textove rozliseni - pouzivam vyse zminene 139x40 na
> notebooku, ktery ma rozmer displeje 800x600.

Taky jsem touzil po mnoha pismenkach a zkousel jsem vsechno
mozne, dokonce jsem si i ve zdrojakach pocetl. Zjistil jsem, ze
VESA rezimy fungujou jenom kdyz je video BIOS nabidne a na
mem notebooku mi je bohuzel nenabidl :-(  takze nejdou zapnout.
Zkousel jsem to na IBM ThinkPad a na Compaq Armada E500.

Petr Rehor
ICZ a.s.
Pobocka Ceske Budejovice
J. S. Baara 40, 370 01 Ceske Budejovice, CZ
Tel: +420 387 312 808
Fax: +420 387 311 480
mailto:petr.rehor at i.cz
http://www.i.cz