notebook Acer TM 220 a textova console

Martn Nuc martin at nuc.cz
Mon Jun 23 13:57:08 CEST 2003

Mam notebook 225xv. Reseni vaseho problemu je snadne: nastaveni se provadi v
biosu, kde vyhledejte polozku expand screen. Tu nastavte na enable.

Jde vlaste o to, ze pokud mate rozliseni 1024x768, vyuzivate plnou plochu,
pokud mate 800x600, zabere obraz mensi a pokud 640x480, tak nejmensi.
Aktovovanim polozky expand screen dosahnete toho, ze i v rozliseni 640x480
bude obraz po cele obrazovce.

POZOR: neni to zas tak jednoduche. Ja mam expand screen vypnuto, protoze
napriklad polograficka konsole debianu s expand screen nefunguje korektne.