Jak ozivim suspend proces?

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Mon Jun 23 02:45:19 CEST 2003

Ahoj,
abych si nkterymi dele ttrvajicimi prikazy neblokoval konzoli, pouzivam
za prikazem &, ktery mi akci presune na pozadi, pripadne ctrl+z, ktery
ma zrejme stejny vyznam. Nemuzu ale prijit na to, jak tyto suspendovane
procesy opet ozivim. Nasel jsem prikaz fg (bg), ktery by zrejme mohl
umet, co ale dat jako parametr? Zkousel jsem lecos, ale stale se potykam
s hlaskou No such job. Jak tedy spravne presunout uspany proces zpet do
popredi konzole (pokud se nesnazim o nemozne :-))? Diky.

PS: nedavno jsem se ptal na archiv teto konfery, uz ho mam stazeny, ale
nepodarilo se mi jednotlive soubory uspesne naimportovat do meho
konfviewu. Chci se proto zeptat, jak s temito informacemi zachazet, do
ceho je nejlepe nacist, aby se dalo fultextove vyhledavat atd.
Neexistuje treba news server, ktery zrcadli tuto mail konferenci?

Milan