NFS error

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 20 18:49:14 CEST 2003

Liquid wrote:
> kdyz chci namapovat z druheho servery naserovanej adresar na FBSD systemu na
> kterej to chci namapovat mi vyskoci tato hlaska.
> ------------------
> mount 192.168.0.3:/backup /mnt
> 192.168.0.3:/backup: nfsd: RPCPROG_NFS: RPC: Port mapper failure - RPC:
> Unable to send

	Ne, ze bych byl na NFS nejakej odbornik - ale portmap-daemon na stroji,
kde je NFS server
1) bezi ?
2) je (s ohledem na sitovou konfiguraci a nastaveni firewallu) dosazitelny ?
3) byl spusten pred nfsd ?

	Krome portmapu - bezi tam mountd ?

	Vsechny ctyri otazky pochopitelne padaji, pokud je mozne pozadovane
disky bez problemu namountovat z jine stanice a nejde to jen z tehle ...

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz