Nmap a freebsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 20 18:33:18 CEST 2003

Josef Mruzek wrote:
> http://voodoo.somoslopeor.com/papers/nmap.htm

-------------------
Not Found
The requested URL /papers/nmap.htm was not found on this server.

Apache/1.3.26 Server at voodoo.somoslopeor.com Port 80
-----------------

Spravne URL je tesne vedle http://voodoo.somoslopeor.com/papers/nmap.html

	Pro FreeBSD je tam nekolik rad. Pred jejich pouzitim je ale dobre uz
alespon trosicku vedet "co delam" - nektere metody maji vedlejsi ucinky
(treba zminena TCP_DROP_SYNFIN).

	Nicmene, podle meho neni dobre prilis precenovat vyznam toho, jestli
svet je nebo neni schopen zjistit presnou verzi beziciho OS na vasem
pocitaci. Jisteze skryti verze nicemu neuskodi a jisty vyznam ma,
nicmene, neni to podstatny nerkuli zasadni natoz stezejni bod v
zabezpecovani pocitace.

Dan Lukes,  SISAL, MFF UK  tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz, dan at fio.cz