fbsd 5.1 a jeho nasazeni

adam adam.gargulak at i.cz
Wed Jun 18 18:04:17 CEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 04:42:26PM +0200, Josef Mruzek wrote:
> Zdravim,
>
> Obecne lze rict, v soucasne dobe nepouzivat 5.1 na produkcni server (za
> predpokladu, ze nevyzadujete funkcnost, kterou poskytuje pouze 5.x).
>
> Me osobne se osvedcilo nasledujici na serveru (mozna konzervativni):
> - cca po jednom ci dvou mesicich vyjiti nainstalovat posledni RELEASE
> - pote po dobu, kdy je RELEASE podporovan sledovat security vetev
> - a pote prejit zase na novy stable release atd.
>
> Takze ja bych Vam spise doporucil pouzit 4.8-RELEASE.

Zjednodusene receno na www.freebsd.org se pise ze:

- 5.1 RELEASE je "new technologu release"  spise zatim pro testovani novych tech
  zkouseni novych tech apod. (pripadne pro produkcni nasazeni ale  pouze v
  pripade ze potrebujete nejakou fuknci z 5.1.)
  takze pouze na testovani, zkouseni new feature apod., neni uplne stabilni
  a je treba pockat na 5.2

- 4.8 RELEASE je  "production release" jak nazev napovida jedna se o
  stabilni release, ktery se nasazuje do na ostre systemy a servery (ja take
  nasazuji jeste 4.8 a cekam az vyjde 5.2)

Doufam ze jsem to napsal dobre - kdyz tak at mne nekdo opravi.

			Adam

--
Adam Gargulak