Otazky zaciatocnika

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jun 13 13:32:46 CEST 2003

Jozef Vrto wrote:
>    S FreeBSD som zacal iba nedavno (FreeBSD 5.0)  a neviem pohnut s
> nasledujucim:
>
> 1.  Mam GeForce 2GTS. Stiahol som drver z nvidia.com a ten pise:  This
> driver does not support FreeBSD 5.0/-CURRENT. Ako ho presvedcit , alebo
> odkial stiahnut spravny driver?

	Me se to nakonec rozchodit podarilo, ale byla to spousta zkouseni a
nakonec ani nedokazu zreprodukovat presny sled kroku vedoucich ke
kladnemu vysledku.

	Nicmene, FreeBSD-5.0 OPRAVDU NENI vhodna verze pro nekoho, kdo s
FreeBSD zacina a zacinat tim, ze se budete pokouset pouzit ovladac,
ktery vyslovne rika, ze pro tuto verzi urcen neni take neni uplne
nejrozumnejsi ...