Otazky zaciatocnika

Jozef Vrto vrtoj at unicom.sk
Fri Jun 13 09:29:10 CEST 2003

Zdravim.
    S FreeBSD som zacal iba nedavno (FreeBSD 5.0)  a neviem pohnut s
nasledujucim:

1.  Mam GeForce 2GTS. Stiahol som drver z nvidia.com a ten pise:  This
driver does not support FreeBSD 5.0/-CURRENT. Ako ho presvedcit , alebo
odkial stiahnut spravny driver?

2.  Instaloval som niekolko programov z portov. Potom som cez CTM
aktualizoval porty. Ako zaktualzujem nainstalovane porty?

                           Za odpovede vopred dakujem.