No subject

prodigy vladi2 at prodigy.net
Thu Jun 12 21:35:48 CEST 2003

Ahoj,
potrebuji pomoci s instalaci freeBSD v.4.8.  Po instalaci freeBSD na hardisk se mi po restartu zobrazi 2 moznosti: F1 DOS a F2 freeBSD. Kdyz zmacknu F1 klavesu nastartuje WindowsME, po zmacknuti F2 se ozve pouze pipnuti.

Z dokumentace jsem zjistil ze problem je v nastaveni geometrie disku. Bohuzel jsem nenasel kde a jak mam zjistit geometrii disku.
Zkousel jsem nekolikrat instalaci s ruznymi cylinder/heads/sector nastavenim , ale bez uspechu.

Kde a jak muzu zjistit presnou konfiguraci geometrie sveho disku?

Dekuji za odpoved
Martin