Nastaveni firewalu

'Roman Neuhauser ' neuhauser at bellavista.cz
Tue Jun 10 13:14:49 CEST 2003

# zhouska at cz.foxconn.com / 2003-06-10 12:45:57 +0200:
>     2.2 preklad jmen nema s HTTP provozem nic spolecneho, nicmene
>     prislusna pravidla jsme nevideli.
>
> Preklad jmen jsem vynechal z jednoho prosteho duvodu, dhcp server mi
> prideluje ip-adresu podle moji MAC adresy, takze toto by mel za mne obstarat
> jiny server.

    hm, nechapu souvislost mezi tim, ze vam IP adresu prideluje DHCP a
    tim, ze vam lynx psal, ze nemuze prelozit jmeno na IP.

>     4. ke spousteni ipf(8) pri startu systemu: vy jste do ted opravdu
>     nevedel o /etc/rc.conf?
>
> Beze srandy, o /etc/rc.conf jiste vim, ale firewall se spousti i bez
> jakehokoliv zaznamu v tomto souboru. Pocitam tedy, ze bude uveden v
> /etc/defaults/rc.conf

    presne tak. a kdyz byste zkusil

    grep -E ^ipfilter /etc/defaults/rc.conf

    vedel byste, co potrebujete pridat do /etc/rc.conf

>     6. tohle vypada jako flamebait, ale je to jenom vyjadreni litosti
>     nad zmarenymi zdroji, tak to tak prosim berte.
>
> Jeste jednou diky za vyjadreny nazor, budu ho reflektovat.

    doufam, ze jsem vam moc nezkazil den. :)

    BTW, tenhle email jste poslal jenom mne, ale Reply-To: mirila zpatky
    do ml, takze se tim ridim.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html