Nastaveni firewalu

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Mon Jun 9 14:15:34 CEST 2003

Ahoj

> Jenze lynx zarve:
>
> Looking up www.seznam.cz first a pak to proste stoji...Mozna je problem v
> tom, ze uz jeden firewall je na gateway/routeru do cele firmy...takze by mne
> zajimalo jak to resi ti z vas co sedi tez ja firemnim (ci skolnim)
> firewallem...

Ja jsem mel podobny problem kdyz jsem si konfiguroval svuje firewall
jenom proto, ze jsem zapomnel povolit nektere zivotne dulezite funkce
jako treba DNS, dhcp apod.

Tak zkus jestli ti tohle vsechno funguje, pokud ne - vis kde je problem
a pokud ano, zkus pouzit tcpdump (nebo vsechno logovat) at vis ktere pakety
chodi a ktere ne - ty ruly se podle toho daji oddebugovat docela dobre.

Marek Sulovsky