jak se zbavit senmailu?

Honza Dusak akela at terminal.cz
Wed Jun 4 15:31:46 CEST 2003

 Zbynek> snazim se dopidit proc se mi neustale spousti sendmail a to i
 Zbynek> presto, ze ho nemam povolen. V /etc/rc.conf nemam o sendmailu
 Zbynek> ani slovo, pri startu systemu ho nevidim nabihat, ale top mi
 Zbynek> da tohle:

 Zbynek> Takze evidentne sendmail tam je... killnuti samzrejme
 Zbynek> pomuze. Spousteci skript v /etc/rc.d jsem prejmenoval na
 Zbynek> sendmail.bak a nejsem si jistej zda jsem udelal spravne.

na Vasem miste bych ten skript neprejmenoval . Zalezi jak mate stary
system, resp. jakou verzu sendmailu pouzivate .
Myslim , ze od 8.12.* musi bezet ``instance'' sendmailu pro vkladani
lokalni posty do fronty .

drive pro uplne vypnuti sendmailu stacilo  v /etc/rc.conf
nastavit sendmail_enable na ''NO'' nyni musi byt ''NONE''

viz /usr/src/UPDATING ( ~20020404: )

--
Honza Dusak