wifi

Martin Nuc martin at nuc.cz
Mon Jun 2 21:37:20 CEST 2003

Zdravim vsechny Freebsdaky !!

Ma nekdo zkusenost s wifi pod FreeBSD?

Naskytl se mi totiz nasledujici problem:

stanice: notebook[Celeron], router[486]
wifi karty: Orinoco Gold, Orinoco Silver

Chci se pripojit ke kamaradovi, ktery ma AP Orinoco.
v routeru je adapter Avaya, v notebooku je O2, to chodi oboji. Kartu to
najde, ok.
Freebsd: router-4.6.2, notebook-4.6.2
na notebooku je jeste WinXP

kdyz dam Orin. GOLD do notebooku, pripojim se bezproblemu z windows i z
Freebsd.
kdyz dam Orin. (Gold i silver) do routeru, nastavim naprosto stejne jak na
notebooku (mam skript), tak sit nenajde. ifconfig   no carrier
Kdyz dam Orin. Silver do notebooku, nenajde nic ani v FreeBSD ani ve win.

Takze shrnuti, jsem schopen se pripojit jen s Orinocem GOLD v notebooku,
jinak ne. Otazka je proc kdyz dam Orin. Gold do routeru, proc to nejde?
Adapterem to neni. Zkouseli jsme 2 a ten stavajici je novy. Router mi pucil
jiny kamarad, ktery bezel adhoc s Orinocem Silver.

Diky vsem za jakoukoliv pomoc, ja sem uz v koncich  :-((

Mist