Hlaseni o chybe (Was: Loopback mountinting iso obrazu)

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Fri May 30 11:41:14 CEST 2003

V p? 30. 05. 2003 v 11:20, Zbynek Houska napsal:

> Chtel bych se zaptat --co vsechno musim-- poslat pri hlaseni chyby?
> Iso obrazy pripojim jen lokalne a to i z jinych partisen, ale pres sit
> (sambu) to nejde, proste jadro zhavaruje...
> Dump jadra jsem zatim neziskal, ale tu "chybu jsem schopen zopakovat.
> Nejsem si ani jisty zda rada 5.0 ma zapnuty debug jadra...

Overte, ze problem je 100% reprodukovatelny. Pokuste se presne zjistit,
KDE jadro zhavarovalo. Obecne hlaseni ze system spadne kdyz pripojite
ISO pres sit vas nikam nedostane. Zapnete dumpdev, zkompilujte jadro s
ladicimi symboly a vytvorte backtrace.
Ten spolu s presnym popisem, jak chybu vyvolat, poslete do konference
freebsd-current at freebsd.org.

Kolega ktery doporucoval send-pr ma jiste pravdu, ale current@ je lepsi
volba, pokud chcete rychlou pomoc. Pokud mate patch, ktery chybu
opravuje, je lepsi volba send-pr(1). A pokud jadru rozumite a mate
pochybnosti o celkove architekture dane casti kodu, zkuste hackers@ :)

ALE! Pokud pouzivate 5.0-RELEASE, nejdriv zkuste chybu zopakovat na
primerene cerstvem -CURRENTu. Nyni to mate o to jednodussi, ze za par
dni bude vydan 5.1-RELEASE, muzete tedy pouzit ten.

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Pokud Schrodingerova kocka vejde do lesa a nikdo se na ni nediva, je opravdu