telnet

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Thu May 29 14:14:30 CEST 2003

> 	Krome uvedenych dvou zde muze byt jeste duvod treti - ta aplikace se
> proste nechce bavit nelokalne (a muze a nebo nemusi to jit ovlivnit
> konfiguraci).
>
> 	Ja bych zacal tim, ze bych si pokus o spojeni ze stanice tcpdumpoval a
> podle toho co bych videl bych se pokusil uhadnout kdo mi v komunikaci
> brani.

mocny nastroj je sockstat. Vypise, ktery program posloucha na kterem
portu. Vystup je treba nasledujici.
USER     COMMAND    PID   FD PROTO  LOCAL ADDRESS         FOREIGN ADDRESS
ivo      ssh      83711    4 tcp4   xxx.yyy.zzz.aaa:3522  xxx.yyy.zzz.aab:22

Uzivatel ivo ma spusten program ssh s PIDem 83711 protokolem z TCP nad
IPv4 z masiny xxx.yyy.zzz.aaa portu 3522 na masinu xxx.yyy.zzz.aab na
port 22.

	Ivosh Hazmuk

Open-Source software isn't a matter of life or death...
...It's much more important than that!