neumim nastavit DNS :(

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 27 12:01:10 CEST 2003

milan.cizek at up.mpsv.cz wrote:

> Ahoj,
> rovnou se zeptam, jestli by se tu nenasel nekdo, kdo by mi byl ochotem
> pomoci s konfiguraci DNS (bind9). Nemam s tim vubec zadne zkusenosti, ani
> dostatek znalosti, zkousim se tim trochu prokousat ale vecem, ktere mi nic
> nerikaji je opravdu valna vetsina. DNS chci pouze pro vnitrni sit na
> resolveni jmen stanic. Nasel by se nekdo komu bych mohl poslat na email
> stavajici konfiguraci (DHCP...) a naoplatku by mi poslal hotove .conf
> soubory?? (nevim presne ani jake)

	No, tak nejak se v zapalu hadek o tom, ktery konkretni server pouzit
(kterch ja se ucastnit nebudu, neb nejlepsi server je treba zvolit podle
zcela konkretnich mistnich pozadavku a podminek a pokouset se nalezt
nejakou obecnou odpoved je snaha z principu nesmyslna a marna)
vytratilo, ze to zacalo zadosti o konkretni pomoc.

	Takze mi poslete potrebne udaje, ja vam ty konfiguraky vyrobim. Mezi
potrebne udaje patri jmena a adresy stanic, jmeno cele domeny, ve ktere
maji byt jmena stanic umistena, ip adresa toho nameserveru (pokud jich
bude vic tak vsech) a kontaktni emailova adresa na toho, kdo formalne
odpovida za obsah one domeny.

	Predpokladam, ze budete chtit dopredne i zpetne resolveni, takze to ve
vysledku budou nejspis celkem tri soubory.