Loopback mounting iso obrazu

Zbynek Houska zhouska at cz.foxconn.com
Wed May 28 11:44:22 CEST 2003

> sorry, nepozorne precitany mail, takze:
>
> # mdconfig -a -t vnode -f ISOfile -u 1
> # mount -t cd9660 /dev/md1c /mnt

Tak ten prikaz jsem taky sesyslil az na to "-u 1" , ale nechapu proc se tam
musi psat pocet jednotek...?
Hlavne mi neni jasne proc se do toho cpe memory disk? Ja to zkousel pripojit
pres sambu na dalku po siti a samozrejme mi to vsechno kleklo,
system zhavaroval (kvuli problemu ve swapu...). Takze kde jsem udelal chybu?
Podotykam, ze se pripojuji z wokenni stanice pres ssh a tudiz NFS asi
neprichazi v uvahu kvuli woknum... Protoze pokud pripojim cdrom nekam,
trebas /cdrom tak si ji muzu prohlizet odkudkoliv, nebo ne?

Zbynek