gcc3

Marek Sulovsky skeeve at popelka.ms.mff.cuni.cz
Wed May 28 11:22:03 CEST 2003

Ahoj,

zkompiloval jsem si gcc3 (konkretne gcc 3.2.3) a mel bych ohledne nej
nekolik dotazu.

* jak se to nejak slusne udela, aby bylo pouzivano na makeovani - ja
  jsem do /etc/make.conf pridal USE_GCC=3.2, ale nejak nevim, jestli je
  to to spravne reseni.

* pri kompilaci toto gcc hlasi mnohem vice warningu, nez 2.95 ktera je v
  mem 4-STABLE nativni, takze pri kompilaci mnohych portu, ktere maji ve
  svych Makefilech -Werror, konci a haze errory. Abych rekl pravdu, tech
  Makefilu, ktere se takto upravuji neni uplne malo a tak by me
  zajimalo, jestli neexistuje nejaky patchset na porty, aby sly vsechny
  zkompilovat pomoci gcc32? Konkretni porty u kterych mi to tyhle chyby
  delalo (a ktere jsem den predtim zkompiloval pomoci gcc 2.95) jsou
  napriklad www/mozilla, www/galeon. Mam uplne nejnovejsi ports
  collection (stahovanou pred chvili) a taky nepomohla :-(

Diky

Marek Sulovsky