Off-topic: www crawling

Leo Galambos galambos at com-os2.ms.mff.cuni.cz
Mon May 26 21:44:57 CEST 2003

Omlouvam se dopredu vsem zastancum netique, bohuzel se mi nepodarilo najit
odpovidajici konferenci. Na druhou stranu verim, ze lide co bezi pod
FreeBSD mohou nejlepe "pokryt" cilovou skupinu meho dotazu/prosby.

Vytvoril jsem distribuovany crawler (pod BSD licenci). Mohl by se mi ozvat
nejaky SPRAVCE ci VLASTNIK serveru, ktery by nic nenamital proti tomu,
kdyby jeho krabice slouzila jako testovaci "cil"? Nejvetsi zajem bych mel
o vetsi servery vyuzivajici ruzne zvlastnosti (PHPSESSION atp), a jeste
vice o servery, ktere jiz s nejakymi roboty mely spatnou zkusenost
(zacykleni atp.).

Diky

Pozn.: Cil by nikdy nedostal 2 soubezne pozadavky, frekvence pozadavku by
byla 1URL/sec.

-g-