rc.d

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Sun May 25 13:20:12 CEST 2003

# info at xcross.cz / 2003-05-24 22:30:00 +0200:
> Spoustim apace ze standardniho scriptu v rc.d. Jednou nabehne a
> podruhe ne po restartu. Da se nejak vysledovat zavislost na ostatnich
> spustenych demonech (jejich poradi)?

    jak se pise v manualove strance rc(8) (nebo ne? mozna jsem to vycetl
    z kodu /etc/rc): skripty v /usr/local/etc/rc.d se pousteji podle
    abecedy. mel jsem podobny (stejny?) problem jako vy: pri startu
    systemu mi blbli nekteri demoni, protoze dnscache startovala az po
    nich (svscan.sh je v abecede dal nez napr. apache.sh :).

> Potom mam jeste script napsany podle prikladu z man rc. a ten se pri
> rebootu nespusti nikdy. Zatim co kdyz ho spustim z konzoly tak
> naskoci.

> Jeho jmeno je fetchmail.sh, vlastnikem je root a ma nastaven priznak
> execute.
>
> Poradite mi jakym zpusobem najit chybu?

    odstrante presmerovani vystupu z fetchmailu do /dev/null a
    rebootujte. BTW, nebylo by lepsi poustet fetchmail z crontabu?
    ja jsem pouzival getmail, a ten jsem si poustel ze sveho osobniho
    crontabu. samozrejme, pokud tim fetchmailem stahujete postu pro X
    uzivatelu, dava jeho pouziti jako systemove sluzby smysl.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html