3 dotazy (update, support, adsl)

Václav Vitouš vaclav.vitous at seznam.cz
Fri May 23 20:33:29 CEST 2003

Tak to je ten prikaz, ktery jsem hledal ...
...zadny make ci make install.

Ted zbyva jen rozchodit tu usb sitovku a nastavit adsl pripojeni .... a
windows muzou jit pekne do kouta (hardisku :-).

Vasek

P.S. je jich (balicku) spousta, i kdyz jsem stahl cely adresar kde se vsemi
balicky, tak to po me chtelo nejake, jine tak jsem to vzal "nasilim", do
instalujuje az budu ne to netu (pomoci adsl).