neumim nastavit DNS :(

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Fri May 23 16:38:00 CEST 2003

# akela at terminal.cz / 2003-05-23 15:57:43 +0200:
>  Roman> ja vsude pouzivam djbdns. je mensi, startuje mnohem rychleji nez
>  Roman> BIND[1], a na rozdil od BINDu s nim muzu klidne spat, protoze je
>  Roman> *bezpecne*.
>
>  Roman> [1] kdyz budete mit v BINDu dost domen, muze startovat treba hodinu,
>  Roman> a celou tu dobu neni schopen odpovidat na dotazy. tinydns odpovida
>  Roman> okamzite po startu bez ohledu na velikost databaze.
>
> pro zajimavost , jaky pocet tech ``dost'' domen ?
> s poctem 7000 domen toto tvrzeni potvrdit nemohu ;)

    zalezi samozrejme na zeleze. na jakem hw to mate? ja vim o jednom
    BINDu (bohuzel neznam ani jedno z: hw konfigurace, operacni system,
    verze BINDu, ale muzu rict, ze je jednoho ze stredne velkych ceskych
    provideru), ktery udajne hostuje kolem 2500 domen, a startuje dobre
    pres pul hodiny, aspon tak dlouho jsem si musel posledne pockat, nez
    zacal po reloadu reagovat.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html