neumim nastavit DNS :(

Roman Neuhauser neuhauser at bellavista.cz
Fri May 23 15:05:12 CEST 2003

# milan.cizek at up.mpsv.cz / 2003-05-23 12:45:12 +0200:

    DNS serveru (autoritativnich i rekurzivnich) existuje nekolik,
    myslim, ze jsem zaregistroval kolem 10ti.

    ja vsude pouzivam djbdns. je mensi, startuje mnohem rychleji nez
    BIND[1], a na rozdil od BINDu s nim muzu klidne spat, protoze je
    *bezpecne*.

    [1] kdyz budete mit v BINDu dost domen, muze startovat treba hodinu,
    a celou tu dobu neni schopen odpovidat na dotazy. tinydns odpovida
    okamzite po startu bez ohledu na velikost databaze.

--
If you cc me or remove the list(s) completely I'll most likely ignore
your message.    see http://www.eyrie.org./~eagle/faqs/questions.html