Jak na news (nntp) server?

milan.cizek at up.mpsv.cz milan.cizek at up.mpsv.cz
Wed May 21 11:12:22 CEST 2003

No hledam spise neco pro zacatecnika, snadno nastavitelneho, mam totiz v BSD
celkove problemy vubec neco nastavit (zkusenoti 3tydny). :-) Pokud neni
opravdu nic jednodussiho, pomohl by velice nejaky strucny navod, alespon kde
co najdu, kterymi soubory to nastavim. Mylsim ze ten c-news, ktery jsem
nainstaloval asi prilis jednodussi nebude. Opravdu jsem nenasel, kde to
spustit/nastavit... :( Diky.

Milan