Openoffice z portu

Martin Hassman martin.hassman at vscht.cz
Tue May 20 15:21:34 CEST 2003

On 20 May 2003 at 14:59, Zbynek Houska wrote:

> Toto chapu, ale proc mi to tam cpe tu mozillu?

No nevim presne k cemu, ale OO pouziva nekolik komponent Mozilly.

>   Zajima mne zda se da tomu vyhnout? Predkompilovany Openoffice pro FreeBSD
> jsem nikde nenasel.

Viz http://cs.openoffice.org/

" Hledá se někdo, kdo je schopen zkompilovat a dále podporovat
OpenOffice.org i pod ostatními oficiálně podporovanými platformami
(FreeBSD, MacOS X)."

OO (ceske) pod FreeBSD bude, az se najdou lidi (to je slovo do tehle
konfery ;-)).

martin

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague