Openoffice z portu

Ivan Petovsky charpe at mbox.fsv.cuni.cz
Tue May 20 14:53:16 CEST 2003

Na instalaciu OpenOffice z ports, potrebujes mat minimalne
4GB volneho miesta na /usr.

Naposledy som OpenOffice instaloval takto ale mozes pouzit
aj ine volby alebo postupy:

cd /usr/ports/editors/ooodict-all
make USE_LANG=sk_SK.8859-2 WITH_TTF_BYTECODE_ENABLED=YES all install clean

Instalacny proces sa asi 4x zastavi. Vtedy si musis podrobne precitat
preco k tomu doslo. Vacsinou bude od teba ziadat aby
si mu dodal do /usr/ports/distfiles zdrojaky alebo binarky programov,
ktore si nemoze stiahnut sam. Pricinou je licencna politika. Najskor sa
musis zaregistrovat a az potom si mozes pozadovany subor downloadnut.
Pri kazdom vypise o preruseni instalacie (kompilacie), najdes aj odkaz
na uvedeny server a presne miesto kde sa nachadzaju jednotlive konkretne
verzie suborov. Tie potom skopirujes do /usr/ports/distfiles a pokracujes
v instalacii rovnakym prikazom ako si zacal.
Priprav sa na cca 12 hodín kompilácie (PIII/800MHz/384MB RAM)

charpe