konzole a mc

Zbynek Houska zhouska at cz.foxconn.com
Mon May 19 15:42:47 CEST 2003

Takze barvy mi jdou jen pod KDE konsoli..., xterm je cb a aterm se chystam
nainstalit az dnes.

Zajima mne kde by mohla byt chyba s tou hlaskou "not a linux terminal" a kde
vaznou ty barvy? Prece nebudu pouzivat KDE jenom kvuli barvam v mc.

Ne ze by to bylo zivotne dulezite, ale obcas by to pomohlo...

Zbynek