Update portu...

Ivan Petovsky charpe at mbox.fsv.cuni.cz
Mon May 19 11:07:34 CEST 2003

Najskor si nainstaluj z portov cvsup-without-gui. Potom si aktualizuj porty podla uvedeneho navodu.
Doporucujem aj aktualizaciu /usr/src a nasledne aktualizaciu celeho systemu vratane rekompilacie jadra.
Viac na http://www.freebsd.cz/cs/CZ/doc/upgrade/source.html.

cd /usr/ports/net/cvsup-without-gui
make all install clean

touch /usr/local/etc/supfile