spousteci skript v rc.d/

milan.cizek at up.mpsv.cz milan.cizek at up.mpsv.cz
Fri May 16 12:11:17 CEST 2003

Díky za info,
jen jeste jedna vec, ktera me trapi a ktera take mozna neco napovi. Sam jsem
si tam doplnoval obsluhu parametru status, pokud ale spustim: sh
opendchub.sh status, vypise se mi 2x po sobe "file not found". Kdyz jsem si
dal primo ze skriptu echo $0, vypise se spravne "opedchub.sh". Nechapu
souvislosti. :(

Milan