spousteci skript v rc.d/

milan.cizek at up.mpsv.cz milan.cizek at up.mpsv.cz
Fri May 16 08:44:11 CEST 2003

Diky,
bohuzel nemam ted moznost to ozkokuset. Je mi ale divna nasledujici vec:
pokud ten hub (mimochodem je to DirectConnect) spustim rucne, nastartuje
rovnou na pozadi a funguje bez problemu - tim myslim muzu vyloucit ten FW
apod. Z localhostu bohuzel spojeni nevyzkousim, nevim o no-gui klientu, snad
telnetem.

Je tam jeste jeden problem, ktery mozna souvisi:
vychozi adresar pro konfuguraci dchubu je /root/.opendchub/
Pokud se ale startuje z toho .sh skriptu, jevi se hub nenastavene - vytvori
se nova defaultni konfigurace, ale v /.opendchub/. To bude asi ten problem
(mozny duvod, proc to nenajede/ceka pri startu).

Zeptam se tedy jinak - jaky je rozdil, spoustim-li program rucne nebo
skripteh z rc.d??

Diky za pomoc.