spousteci skript v rc.d/

milan.cizek at up.mpsv.cz milan.cizek at up.mpsv.cz
Fri May 16 07:35:13 CEST 2003

Ahoj,
mam nainstalovany "OpenDChub" (z portu), který bych rad automacky spoustel
pri kazdem startu systemu. Pozadal jsem tedy pritele o napsani nasledujiciho
skriptu, který jsem pote umistil do rc.d. Problem je ale v tom, ze se skript
patrne neukonci, resp. se na nem inicializace startu zastavi (pro
pokracovani musim breaknout). V tu chvili tam jiz bezi tyto procesy:

#! /bin/sh

case "$1" in
start)
        [ -x /usr/local/bin/opendchub ] && /usr/local/bin/opendchub >
/dev/null && echo ' opendchub started.'
        ;;
stop)
        killall -9 opendchub > /dev/null && echo ' opendchub stopped.'
        ;;
restart)
	$0 stop
	$0 start
	;;
status)
	ps -auxww | egrep opendchub | egrep -v "($0|egrep)"
	;;
*)
        echo "Usage: `basename $0` {start|stop|restart|status}" >&2
        ;;
esac

exit 0