bootovaci cd 4.7

David Stastny davidstastny at volny.cz
Wed May 14 21:51:14 CEST 2003

Ahoj,

po prohlidce Mac OS X jsem se rozhodl naucit se FreeBSD. Znam Linux ale
proti OSX to je hracka pro geeky. A tak jsem si koupil knihu od
Michaela Lucase "Sitovy operacni system FreeBSD". Ke knize je cd s
verzi 4.7. Muj problem je v tom, ze mam intelackyho laptopa s cd ale
nefunkcni floppy, a ze pri bootovani z tohoto cd se objevi:

Invalid format
Default boot 0:fd(0,a)/kernel
Boot:

A ja nevim, jak nahodit jadro z cdcka. Zkusil jsem nabootovat z cd s
5.0 verzi a po nacteni sysinstallu jsem vymenil cd za 4.7. Jenze pak mi
to napsalo chybu pri instalovani balicku base a nakonec (po
nainstalovani nekolika jinych baliku) to hodilo panic.

Netusite nekdo, co by mohlo byt s tim cdckem nebo jak boot loaderu rict
ze to jadro je na disku cd0?

Diky moc,
David