problem s instalaci - timeouty pri zapisu na HDD

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Mon May 12 13:07:34 CEST 2003

Tato chyba je pouze oznameni, ze zlobi pristup k disku. Pokud disk je v
poradku a vite to jiste, bude pes zakopany v radici a jeho nedobre
podpore v jadre. Osobne mi linux sel nainstalovat I na disk, kam se
FreeBSD nechtelo za zadnou cenu nacpat a po mesici provozu havaroval I
ten.
Takze vidim nekolik variant jak to resit a ne kazda nezbytne vede k
upgrade :-)
1) Zjistit jak je to s podporou vaseho onboard radice
2) Zkusit jiny disk
3) Zkusit jiny radic (pokud je radic podporovan ale je vadny)

Ondra