server news - nntp

Pav Lucistnik pav at oook.cz
Sat May 10 16:58:30 CEST 2003

V so, 10. 05. 2003 v 14:51, Václav Vitouš napsal:

> Zdravim,
>
> mam dotaz ohlene portokolu diskusnich for a konkretne nntp.
>
> 1. jake programy potrebuju mit naistalovane a zprovoznene ve FreeBSD
> /pouzivam 5.0 .... kratce/

Neni mi plne jasne, jestli chcete news jenom cist, nebo jestli chcete
provozovat server?

Pokud cist, tak na konzoli news/tin a v Xech treba news/pan2.

Pokud chcete provozovat server, tak news/inn.

> 2. existuje tento protokol pro diskusni skupinu freebsd.cz?
>
> P.S. staci odkazy na stranky ci manual pages.

Postovni konference users-l at freebsd.cz pokud vim neni dostupna
pres usenet. Vsechny anglicke konference @freebsd.org ovsem jsou, a to v
hierarchii mailing.freebsd.*, dostupne pro .cz a .sk treba na
news.vol.cz

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>
Smrt': Coz takhle zprovodit ze sveta nejake kari ?