porty pre non-root uzivatela

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon May 5 20:15:58 CEST 2003

Trocha som sa vrtal a nastavil par premennych, takze mi teraz kompilovanie
portov v dost velkej miere uspesnosti bezi aj pre nie-roota.

PKG_DBDIR som si nastavil do adresara v mojom home a prekopiroval som si
tam obsah adresara /var/db/pkg, takze mi bezi registracia portov a pozna
aj porty skompilovane rootom. Obcas by bolo asi vhodne skontrolovat a
pridat novoskompilovane porty od roota.

Iny problem mi vyvstal:

/sbin/ldconfig -m /home/piftik/lib
ldconfig: /home/piftik/lib: ignoring directory not owned by root
ldconfig: mkstemp(/var/run/ld-elf.so.hints.EL5WSJ): Permission denied
*** Error code 1

Do oblasti shared libraries sa vobec nevyznam, luskal som man ldconfig,
zial neprisiel som na nic svetoborne. Mam nastavene LD_LIBRARY_PATH aj
LD_RUN_PATH do svojho home, ale zjavne to asi nestaci. Tu si zatial neviem
rady, ak mozte, pomozte 8-)

Zatial vsetko a idem sa dalej venovat hokeju a drzat palce nasim 8))
(please, no flamewar 8)

Piftik