palm a usb

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Wed Apr 30 19:38:57 CEST 2003

    PS> Dobry den prajem

    PS> mate prosim niekto skusenosti s palmami (palm OS) a usb
    PS> resp. ako korektne rozbehat usb?

Pro Palm m500 pouzivam toto (je to kombinace ruznych info z ruznych
kofci a vysledku pokus-omyl; je mozne, ze neco nutne neni - uz jsem
nemel silu):

kernel:
device          usb
device          uvisor
device          ucom

/etc/usbd.conf:
device "Palm Handheld"
      devname "ucom0"
      vendor 0x0830
      product 0x0001
      release 0x0100

/etc/rc.d:
usbd_enable="YES"

Jako aplikaci pouzivam pilot-link(pro nastaveni uid viz.man) a jpilot
pro synchronizaci.

Synchronizaci je nutne provadet tak, ze nejprve spustite HotSync na
Palmu, tim se vytvori device a pak teprve spustite synchro v jpilotu
(funguje mi pouze synchro pouze po jednotlivych DB - AddrBook,
Todos,... - nikoli vsechny najednou)

Jinak upozornuju, ze mi pri chybne manipulaci (preruseni spojeni s
palmem behem synchro, apod.) slitne natvrdo cely system (4.8).

Jarda