prosim o radu - tv karta

Tomas Pluskal plusik at pohoda.cz
Mon Apr 28 13:04:22 CEST 2003

On Mon, 28 Apr 2003, jardous wrote:

> Dobry den,
> mam ATI TV Wonder, kterou s uspechem provozuji po jakymkoliv linuxem bez problemu,
> ovsem pod FreeBSD nemohu rozchodit zvuk a to uz jsem tomu venoval celkem dost casu...
> Takze bych Vam radeji doporucil se teto karte vyhnout...

Zdravim,

ja pouzivam ATI TV Wonder VE (nebo LE, ted nevim), lisi se jen tim ze je
pouze mono. Zvuk i obraz jde naprosto bez problemu.

Akorat mi chvili trvalo nez jsem prisel na to ze musim pustit xawtv s
parametrem -c /dev/bktr0, protoze jinak se to chyti nejakeho XVideo portu
a nic neni videt..

Tomas Pluskal