ADSL

Viktor Cizek vcizek at atlas.cz
Thu Apr 24 13:18:24 CEST 2003

Dobrý den,

24. dubna 2003, 12:35:13, napsal(a) jste:
IMKNE>   máte někdo zkušenosti s připojením stroje s FreeBSD k internetu přes
IMKNE>   ADSL?
IMKNE> Zkuste http://freebsdhowtos.com a hledat ADSL nebo PPPoE.Bez odzkouseni.

Děkuji za zprávu. Nějaké materiály jsem už prostudoval. Šlo mi spíš o
praktické zkušenosti s tou hrůzou od Telecomu.

Trošku jsem zkoušel laborovat s pptpclientem podle návodu pro Linux,
ale v prvním kole se nezadařilo.
Nikdy jsem žádné PPP nekonfiguroval, takže mne napadlo, jestli třeba
někdo nemá hotovou konfiguraci, abych zbytečně nevymýšlel již
vymyšlené.

Jinak na http://freebsdhowtos.com jsem právě nějaký další návod našel,
takže pak dám vědět jak jsem byl úspěšný.

--
S pozdravem,
 Viktor Čížek
 e-mail:  vcizek at atlas.cz