aktivace zmen v /boot/kernel.conf

pepa pepovic smile.softworks at atlas.cz
Sun Apr 20 19:24:35 CEST 2003

greetings
po kompilaci noveho kernelu (odstraneni nepouzivanych zarizeni) se mi v dmesg.boot (/var/run/) objevila chybova hlaska:
>*
real memory  = XXX
config> di sn0
config> di lnc0
config> di ie0
No such device: ie0
Invalid command or syntax.  Type `?' for help.
config> di fe0
No such device: fe0
Invalid command or syntax.  Type `?' for help.
config> di ed0
No such device: ed0
Invalid command or syntax.  Type `?' for help.
config> di cs0
config> q
avail memory = XXX
>*
ze souboru /boot/kernel.conf jsem odstranil vyse uvedena zarizeni (ta, ktera zpusobovala chyby). pri dalsim spusteni kompu jsem zase nahodou zabloudil na vypis dmesg a "chyba" je tak porad (predpokladam, ze se dmesg prepisuje pri kazdem boot-u). soubor /boot/kernel.conf vsak upraven je:
>*
di sn0
di lnc0
di cs0
>*
ma se tato zmena v konfiguraci "potvrdit" spustenim "nejakeho" programu (jako treba lilo pri zmene konfigurace bootloaderu v linuxu?).
diky
josef