RAID 5

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 18 15:44:26 CEST 2003

Ing. Milan Kaška NET EXPERT wrote:

> Mate nejake skusenosti s nejakym konkeretnim radicem.Byl bych radeji,kdyby byl na IDE disky.

  Pouzivam ADAPTEC 2400A.

  Je na (az) 4 IDE disky.

  Pocity  nej mam smisene. JEDNOU mi udelal to, ze prestal fyzicky
zapisovat na disky, ale vuci OS se tvaril jako OK. System jel jeste
skoro 10 hodin (spousta dat zustavala v cache OS), pak to nakonec
zbuchlo a byla z toho velmi neprijemna ztrata dat.

	Na druhou stranu se to stalo jednou a od te doby (tedy vice nez 4
mesice) bezi bez jakehokoliv zaskobrtnuti ...