Zvukova karta ESS Allegro

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 18 09:27:16 CEST 2003

Zbynek Houska wrote:

> v praci pouzivam MS Outlook, jiny klient by tu nechodil kvuli exchange
> serveru... ale mozna je nas vic a tak si dam priste pozor na kulturu mojich
> mailu :-)

	I ten Outlook jde nastavit (defaultne ale, pravda neni) a ponechani
celeho dopisu na nej nele svalit vubec. ;-)

	Nicmene, to neresme, zas tak podstatne to neni a hlavne to tak uplne
nepatri sem.

>   Zatim pouzivam FreeBSD 5.0 na mojem desktopu, takze mam defaultni jadro,
> kde onen driver nebude vkompilovan, jinak by asi zvukova karta chodila. Na

	Ano, GENERIC v sobe ovladace zakompilovane nema - ale, neni zasadni
duvod trvat na tom, aby ovladac byl v jadre. Dynamicky prilinkovana
podpora (tak jak jsem ji popsal) ti bude plne stacit.

> server hodlam dat 4.7, nebo tak neco, ale tam nebude zvukovka aktualni.

	To bych tam uz spis daval 4.8 ...

	Tak jako tak, k poslednimu zasadnejsimu zasahu do odladace teto
zvukovky doslo pred sedmi mesici, take ovladac v 4.7, 4.8 a zcela
soucasny (pouzity v 5.x) je prakticky identicky.

>   Ostatne chci se zeptat jak vytvorim ono /dev/dsp? Urcite nestaci pridat
> jenom zvukou kartu do jadra... nevim tady tapu, poradte prosim.

	Neboj, staci. Vykousej to a ver mi ... ;-)

	Tedy, na 5.0 - tam se zaznamy v /dev vytvareji samy. Na 4.x ho musis
vyrobit sam pomoci MAKEDEV, nicmene, tenhle device vetsinou po instalaci
defautne vutvoren je takzze pokud ho nekdo nesmazal ...

	Teprve kdyz to nebude fungovat, tak se ozvi.