Zvukova karta ESS Allegro

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Apr 18 08:35:15 CEST 2003

Zbynek Houska wrote:

> Dekuju za popostriceni, nicmene mi to neda... Ten ovladac na zvukovou kartu
> je obsazen jiz v jadre, ci se musi nekde shanet?

	No, nejsem si jist jestli otazku chapu spravne.

	Ovladac je beznou soucasti distribuce FreeBSD. Nevim od jake verze a
ani nevim jakou mas ty, ale pokud v tve verzi uz pritomen je, pak
existuje soubor /modules/snd_maestro3.ko

	Muze byt i "napevno" prelozen v jadre - pokud si to tak ten, kdo jadro
prekladal, pral (jestli je zrovna ve tvem, to nevim - nevim, jake mas
jadro).

-----

	A taky mi to neda - pri odpovidani na mail opravdu neni vhodne do
odpovedi okopirovat cely mail na ktery se odpovida, ale jen relevantni
casti - my, co pouzivane obcas pro pripojeni GSM/GPRS mame obcas
pripojeni natolik pomale, ze pro nas velikost mailu JE podstatny
parametr - a to jsou na svete i taci lide, co plati primo od kila dat.

	A pokud smim vyjadrit sve preference, pak reakci ocekavam POD puvodnim
dopisem (respektive vzdy pod tim kouskem, na ktery se reaguje). Driv to
tak byvalo naprosto normalni ...