Ako ist do single user modu na dialkuy

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 17 21:58:01 CEST 2003

vice at retigo.cz wrote:

> Umi to i HP a Compaq servery, u HP tomu rikaji "manage port", na ten
> muzete
> rovnou zapojit i modem (treba). Z toho portu muzete cely system i vypnout
> nebo zapnout - a samozrejme lezt do BIOSU a pod.

	A dale existuje primo hw karta ktera se vuci systemu tvari jako karta
graficka, jenze misto vystupu na monitor ma seriovy port - a pres ten
vsechno predava. Soucasne z ni lze napojit kablik do klavesnicoveho
konektoru, take po seriaku muzete posilat i "mackani klaves".

	To pak funguje na vsech PC, jen tam nemuzete "soucasne" chtit
"normalni" grafickou kartu.